donderdag 25 februari 2010

donderdag 25/02

allo iedereen

hier zijn we weeral met een kort verslagje van de afgelopen dienst.
de 4e maal er vroeg uit deze ochtend, en zo na 4 dagen vroeg opstaan, is m'n goesting ver te vinden hoor :) Ik doe het toch niet meer zo graag die vroege's. Geef mij maar een namiddag of late dienst, zo kan ik me tenminste uitslapen. :)

de dienst dan maar:

Twas dus een onderbrekingske, ook wel gekende als ne split.
Er diende met het 1e gedeelte maar 1 ritje gereden te worden, een spitsrit van St Niklaas station tot Antwerpen Gijselsstraat op lijn 95.
Bus van dienst was eindelijk nog eens een AG700 AB 2982 dewelke goed reed ( laten we het daar op houden)

'S namiddags dan van 14u tot 19u werken en dat werd een leuk namiddagje met Premier 3665. Op het programma stond eerst een rit op lijn 81 van Parkbegraafplaats nr Antwerpen LO ( met vernieuwde reisweg en ik moet zeggen, die is pakken beter. Gedaan met wringen en moeilijk rijden). Dan moestek leeg nr Gijselsstraat ( zie deze ochtend) om daar een ritje te doen nr St Niklaas op lijn 93. Ik parkeerde m'n busje daar, zette me ff recht en ging terug zitten en ineens een zware knal gevolgd door het gesuis van drukverlies. Onderaan de zetel was een kabel of een kussen gesprongen waardoor de bus alle druk binnen de minuut verloor. Ikke dus telefonisch nr Dispatch gebeld en daar gingen ze het nodige doen. Wegens geen reservebussen hebben ze me maar met auto komen halen en tot Shopping gebracht waar de collega ondertussen toch al een stuk van mijn rit gedaan had en blijkbaar een bus gevonden had. Dan maar dienst verder gezet met Premier 3687.

Morgen laatste werkdag met een namiddagdienstje ( 2 stukken, 1e op lijn 68, 2e stuk op lijn 93).

foto1 AB 2982 te Antwerpen Linkeroever halte Gijselsstraat ( aan't St Annacollege)



foto2: AB 3665 in panne aan dezelfde halte met filmcode 8 'op sleep'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten