dinsdag 23 februari 2010

dinsdag 23/02

hallo

vandaag terug een vroege dienst te rijden.

En blijkbaar moet ik dringend wat meer slaap gaan inhalen want tijdens de eerste uren van dienst vielen mijn ogen letterlijk dicht... Heb zo tijdens een stationnement op linkeroever mijn ogen dichtgedaan, wekker via prodate opgezet en toen ik wakker werd en keek op het uurwerk, moest ik eigenlijk al 10 minuten weggeweest zijn.... :)

De dienst dan: afwisseling troef. beginnen met een 99, dan een 93, dan een 97 gevolgd door een 95. Dan nog een 92 heen terug naar dendermonde en de dienst was gedaan.
Bus van dienst was de Premier 3684 die goed reed ( maar blijkbaar savonds buiten dienst viel).
Er staan nu blijkbaar 9 AG700's op de stelplaats met 2979 als 'nieuwe' bus...
We zien wel of we em deze week te pakken krijgen :)

Foto : AB3684 op het einde van de dienst te St Niklaas station.



Morgen de laatste vroege dienst ( 3u40 opstaan :-s )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten