dinsdag 5 januari 2010

maandag 4/01/2010

ziezo, de eerste werkdag van het nieuwe jaar en dat begon al meteen goed. Mijne kodak lag nog steeds thuis, dus kon ik de bus van m'n 1e deel niet fotograferen. Het betrof nochtans VH AG700 2983 dewelke eigenlijk goed bevroren was, je zag geen steek door de ruit... puur ijs aan de buitenkant en ook aangevroren aan de binnenkant... maja, de chauffage macheerde, dus dat is ook al iets...
Er diende met het 1e deel eerst leeg nr dendermonde station gereden te worden. Vanaf daar met lijn 91 nr st-niklaas en dan nog ritje op lijn 93 nr antwerpen l.o. dan terug leeg binnen.

In de namiddag stond er gewoon een heen/terug reis op het programma op lijn 9s.
Nu had ik mijn toestel wel bij, en heb ik mijn bus AB 4347 eens naast een nieuwkomer geplaatst: VH AG700 2982 dewelke ons, net als de 2913, is komen vervoegen omdat er 4 Premiers buiten dienst staan.



Dinsdag een vroege dienst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten