vrijdag 8 januari 2010

donderdag 07/01/2010

dag vriendjes en vriendinnekes,

Vandaag stond er een vroege dienst op het menu.
De eerste 3 ritten waren op de lijn 99s, daarna een schoolritje op lijn 89, dan 2 reizen op lijn 81 en dan nog een 99s om af te sluiten.

de schoolrit op lijn 89 kwam aan het KTA Cenflumarin te Kallo aan met 20minuten vertraging, wegens file aan de Waaslandtunnel, ook wel gekend als de Konijnenpijp.
Aangezien het daar file was, ben ik maar langs melsele, zwijndrecht teruggekeerd maar tegen dat ik in zwijndrecht was, was ik al 20min te laat voor te vertrekken te Linkoeroever met lijn 81. Dan via Dispatch verkregen dat ik te GVA op Linkeroever mocht vertrekken. Uiteindelijk met 10 minuten vertraging te Parkbegraafplaats aangekomen.
Bus van dienst was nog eens een Premier, met name de 3665 ( zie vorig werkweekend)
We zien de bus hier achtereenvolgens op de terreinen van het KTA te Kallo ( waar ik met moeite een helling kon nemen), en dan nog te Parkbegraafplaats Sint-Niklaas.





Nu 3 dagen thuis, terug te vinden maandagavond met late dienst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten