maandag 3 mei 2010

maandag 3 mei 12u28-19u31

hoi

vandaag een specialleke te doen.
Normaal stond ik thuis met een T maar ik besliste dit weekend om nog eens een dienstje extra te komen werken en ik heb er me dan maar een stadsdienstje uitgekozen.
Dit gewoon om up to date te blijven met de stadswegen en het type bus.

Het werd dus een dienstje met aflos te station en dan zo een ganse middag van de ene file in de andere, van het ene rusthuis naar het andere.

Het profiel van een stadsdienst bestaat gewoonweg uit : 1-2-3-4-( dan half uur rust te Glycinenplein) en dan terug 4-3-2-1-... Ik moest dus aan station aflossen en de eerste rit aanvangen op lijn 1 tot Shoppingcenter. Dan lijn 2 tot Valk, dan lijn 3 tot Nieuwkerken Rusthuis en dan lijn 4 tot Glycinenplein via Klinieken. Dan pauze en dan nog eens lijn 4 tot Ster, lijn 3 tot Hoge Bokstraat, lijn 2 tot Shopping en dan lijn 1 tot Clementwijk. Dan nog 1-2-3-4 en de dienst zat erop.

Dank aan Thalys9409 voor meerijden tijdens laatste deel van de dienst.

De eerste ritten deden raar om terug na anderhalf daar te rijden, maar eens onderweg viel het nog wel mee!!
Bus om af te gaan lossen was de A360 3744 en de bus voor de dienst was de Jonckheere Midibus 4498 dewelke redelijk deftig reed ( een uitzondering bij deze reeks)..
We zien AB 3744 op stelplaats en AB 4498 op eindpunt Glycinenplein ( naast N70) van lijn 4.




dit is ook het laatste berichtje voor deze week. De rest van de week heb ik congé ( ja weeral :p ) Terug op 't net te vinden op dinsdag 11 mei met een late dienst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten