vrijdag 21 mei 2010

donderdag 20 mei 14u43 - 22u15

hoi iedereen

vandaag een late dienst te rijden. Eerst een ritje op lijn 93 tot Linkeroever, dan gevolgd door een gewone 99 tot Hamme. Dan leeg nr Shoppingcenter Waasland om vanaf daar nog 4 reizen te doen ( 2 keer heen/terug) op lijn 31 tot Kieldrecht, ook wel gekend als de thuisbasis van busspotter M.K. :)

Zoals ik gisteren al eindigde met het feit dat ik met een lekkere warme premier zou buiten moeten rijden, draaide het vandaag anders uit. Normaal gezien werd Premier 3678 voorzien, maar wegens een loszittende zetel ging ik te rade bij de techniekers voor een andere bus. Ze zeiden me dat ik ofwel Premier 3671, AG700 2977 ofwel VH NewAG300 5211 mocht nemen. Nuja, met het warmere weer van gisteren was de keuze rap gemaakt :)

Dus werd het nog eens tijd om de 5211 van stal te halen, en dat enkel voor de frisse airco :)

Een ganse avond dus relaxed rondgereden, geen druppeltje zweet...

We zien de bus hier te Antwerpen LO


Dan 's avonds de bus hier te Kieldrecht Kouterstraat naast de Manege Hulsterlo



Vrijdag laatste werkdag van de week en een namiddag met standaardbus op lijnen 92-9s-93

Geen opmerkingen:

Een reactie posten