maandag 7 december 2009

7/12/2009

vandaag stond een vroege dienst op programma... op de lijnen 93-81(VTS-scholen),92,95
Maar ik had mijn fototoestel niet bij dus geen foto. ( AB 3686 voor de die-hards onder ons)
Vandaag jongeren meegehad voor het Trammelant project ( das een project waarbij jongeren leren dat ze zich moeten gedragen op de bus, hoe de controleurs te werk gaan, wat te doen indien er rook in de bus is, etc).. Dat wordt steeds met een busje begeleid, nl. de VanHooL A 308 4523. Dat busje reed vroeger in Dordrecht, wist mijn bron M.K. me te zeggen.
Maja, spijtig dat ik vandaag toestel ni bijhad, want dan had ik er eens foto van kunnen nemen.

Aja, nog te melden dat vandaag de ozo geliefde brandweerwagens a.k.a. de Jonckheere T2000 midi bussen vandaag weeral in panne vielen. Zo reden op een bepaald ogenblik 2 NewA360's op stadsnet en 1 A360.

Morgen ne gesplitste dienst met smorgens gelede bus ( wss AG700) en in namiddag standaardbusje ( wss nen A360)

tot morgen !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten