donderdag 14 oktober 2010

Donderdag 14 oktober 5u47 - 13u38

hallo

Vandaag ng maar eens vroege dienst en ik begin het al stilaan te voelen. Geef mij maar lates :D

vandaag begon al goed. Moest buiten met Premier 3677 maar die had geen verwarming. Dan maar AG700 2983 gekregen. Maar daar tijdens mijn eerste ledige rit ook met in panne gevallen, dus met moeite terug binnengereden. Daar mijn bus gewisseld met goold old 2982 en dan mijn dienst verdergezet.

Dus mijn eerste ritje op lijn 31 van kieldrecht tot Shopping werd dus afgelast. Dan maar in Temse vertrokken met lijn 93 via N16 tot station, gevolgd door een 81 tot VTS2. Dan ledig binnen
We zien de bus hier op de terugweg naar stelplaats aan shopping:



Dan 2 uurtjes poets om dan met NewA360 4343 te gaan aflossen te shopping.
Dan met Premier 3675 een ritje op lijn 82 tot Lokeren, gevolgd door een 82 tot Linkeroever. Tot slot ledig binnen.
We zien de bus hier te Linkeroever:


Vrijdag nog maar eens een vroege dienst :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten